Visoms prekėms suteikiame (jei nepasakyta kitaip) 14 d. grąžinimo garantiją nuo pristatymo ar atsiėmimo datos. Norėdami grąžinti prekę, susisiekite su mumis, ir aptarsime grąžinimo procedūrą.
Prekės gali būti grąžinamos jeigu:
- Jūsų gauta prekė neatitinka prekės aprašymo;
- Prekė yra netinkamos kokybės;
Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė ar prekės aprašymo neatitikimas, įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Jeigu prekė parduodama kaip su defektu, prekės aprašyme įvardintas defektas negali būti prekės grąžinimo priežastimi.
Bendruosius Lietuvos Respublikoje vykdomos mažmeninės prekybos reikalavimus nustato Mažmeninės prekybos taisyklės. Pagal Mažmeninių prekybos taisyklių 17 punktą tinkamos kokybės prekės keičiamos ir grąžinamos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nustatytais atvejais ir sąlygomis ir 18 punktą netinkamos kokybės prekės į tinkamos kokybės prekes keičiamos ir prekės grąžinamos Civilinio kodekso 6.3641, 6.3642 ir 6.3643 straipsniuose nustatytais atvejais ir sąlygomis bei pagal 25 punkto nuostatas, prekių, kurios parduodamos pagal nuotolines ar ne prekybos patalpose sudarytas sutartis, grąžinimas reglamentuojamas Civilinio kodekso 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose.
Garantija pagal įstatymą įtvirtinta Civilinio kodekso 6.364 straipsnyje.
Grąžinimo sąlygos:
Grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
- grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
- prekė turi būti grąžinama tokios pačios komplektacijos, kokia buvo Pirkėjo gauta;
- grąžinant prekę, būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą (pirkimo čekį);
- grąžinant prekę būtina užpildyti "PREKIŲ GRĄŽINIMO AKTĄ".
- mokesčiai už atliktus bankinius pavedimus negrąžinami.